Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:17:06 MET DST

baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet) writes:

> To okropne :-(. Czyli poslugujacy sie modemem zdani sa na laske
> dowcipnisiow nie zdajacych sobnie widocznie sprawy z faktu, ze ich
> dzialalnosc jest zwyklym okradaniem swoich kolegow. Jeszcze zeby ta
> kradziez przynosila im korzysci, byloby to nieco zrozumiale. Ale taka
> zabawa typu uciecha, ze starsza pani poslizgnela sie na jezdni i
> stlukla d* nie jest dobra zabawa.

To jest, przynajmniej w duzej czesci, nonsens.
Zauwaz, ze te posty spowodowaly (o ile wiem, TPSA przestawila juz modemy),
ze nie da sie nikogo juz w ten sposob rozlaczyc. Wolalbys zamiast
stracic tych kilka impulsow, tracic codziennie kilka przez osoby,
ktore np. co pare minut wysylalyby odpowiedni pakiet do wszystkich
ppp*tpnet.pl? Przypuszczam, ze wtedy nikt by nic nie zauwazyl,
i tylko uzytkownicy ppp*tpnet.pl zwalali by to na modemy itp.

Pretensje mozesz miec rowniez tylko do TPSA - uzywanie +++ czy innych ---
w Usenecie jest calkowicie legalne. To TPSA niewlasciwie skonfigurowala
swoje modemy.

Zawsze mozesz zlozyc reklamacje, moze uznaja?

--
Krzysztof Halasa