Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 16:35:58 MET DST

A_Zet napisał(a) w wiadomoœci: <3557056e.19776820_at_news.tpsa.pl>...
>Dla mnie moze mniejszym problemem jest etyka stosujacych te dziwne
>sposobiki, ile jak sie przed tym ustrzec.

No coz. Ja juz wiem jak to dziala i dlaczego.
Wlasnie jestem na etapie poznawania Linuxa i konfiguruje
sobie polaczenie PPP. Musze Cie zasmucic, to jest normalna
komenda dla modemu, ktorej zadaniem jest rozlaczenie sie
modemu po napotkaniu problemow z laczem.
Nie napisze tu jej skladni bo po pierwsze sam nie wysle
tego posta, a po drugie (gdybym wyslal) Ty bys tego nie odczytal.

Z tego co mi sie wydaje, na to nie ma rady. Po prostu jest taka
komenda i juz. A ze dopiero teraz ktos ja upublicznil na duzym
gronie....
W kazdym razie kazdy kto ma dialupa na linuxie powinien
wiedziec o jaka komende chodzi (tak mi sie zdaje..)

Pozdrawiam.

ps. Ciekawe jak dlugo teraz beda sie "dzieci" na ircu bawic
rozwalajac ludziom polaczenia i narazajac ich na koszta...

=== Marcin Kulas, http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===
=== hitower_at_heros.juni.gliwice.pl or hitower_at_priv.onet.pl ===