Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 12:49:15 MET DST

Dnia Mon, 11 May 1998 18:45:34 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet)
napisał:

>Mowi sie trudno: jak czegos nie mozna zwalczyc, trzeba sie z tym uczyc
>zyc. Zakladam filtry na pp. Grzegorza Ciagle, Krzysztofa Goworka i
>Jacka Fioka.
??? A co ja Ci zrobiłem?

> Sugerowalbym uczynienie tego przez pozostalych
>newsgrupowiczow, gdyz jak sie wydaje, jest to na tym etapie jedyna
>bron.
No w zasadzie to ja nikomu nie bronie (i nie mam takiego zamiaru :)
zakladac na mnie filtra...

> Mysle, ze im powinno byc rownie nieprzyjemnie jak tym, ktorym
>sie rozlaczaja polaczenia modemowe.
Mnie akurat sie nie rozlacza, a rowniez korzystam z uslug TPSA/0-20.
Wiec moze teraz ktos inteligentny powie, dlaczego tak jest? Moze to
np. wcale nie chodzi o to, zeby getnac-a-real-provider, tylko
a-real-newsreader?

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/