Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 02:43:07 MET DST

Marcin Skura wrote:

> No to jakiej marki płyty główne montuje teraz optimus i czy w całej
> serii takie same (chodzi mi o reklamowane płyty dla PII, jakie mają
> bajery). A co to za badziewna karta Yamahy? A jakie twardziele (z
> jakimcachem?), jakie cdromy?

Nie mam zamiaru wnikać w szczegóły. W ofercie jest napisane co jest w
środku. W serii Prestiż w 97% są płyty Intela. Kartę Yamahy wybrała
firma Intel, bo karty są na płycie głównej. Zależy to od czasu zakupu i
wybranej linii. Przez długi czas były montowane sound galaxy PnP.
Sporadycznie ess oraz opti, kiedyś były także gravisy. HDD to seagate,
quantum (ostatnio były bigfoot'y), fujitsu. To się zmienia. Ale jak się
uprzesz to kupisz dokładnie to co chcesz. CD-ROMY Philips (w Prestiż), w
innych Acer, Aztech, Pioneer. Grafika ATI lub S3 w niższych seriach.

> Tak to jest, że kilku złamasów potrafi zepsuć opinię większości. A na
> servis Optimusa w Gdańsku, nie można narzekać. Co prawda nie naprawili
> mi w notebooku głośniczków, ale upgradowali darmowo procek ;)

Hurrrrrrrraaaa, już prawie uwierzyłem, że jest naprawdę tak źle jak
pisze reszta :))))))

Dominik J. Dobruchowski