Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 17:41:27 MET DST

On Fri, 1 May 1998, Dominik Jakub Dobruchowski wrote:

> Nie mam zamiaru wnikać w szczegóły. W ofercie jest napisane co jest w
> środku. W serii Prestiż w 97% są płyty Intela. Kartę Yamahy wybrała
> firma Intel, bo karty są na płycie głównej. Zależy to od czasu zakupu i
> wybranej linii. Przez długi czas były montowane sound galaxy PnP.
> Sporadycznie ess oraz opti, kiedyś były także gravisy. HDD to seagate,
> quantum (ostatnio były bigfoot'y), fujitsu. To się zmienia. Ale jak się
> uprzesz to kupisz dokładnie to co chcesz. CD-ROMY Philips (w Prestiż), w
> innych Acer, Aztech, Pioneer. Grafika ATI lub S3 w niższych seriach.

Karty Sound Galaxy - bardzo powaznie problemy z wydobywaniem dzwieku w
niektorych grach i to dosc popularnych. Nie pamietam teraz nazw, ale co
sie kumpel na te karte naklal. Ja w tym czasie mialem jakas inna zgodna z
SB i od tej pory unikam jak ognia Sound Galaxy. Cd-Romy Aztech - problemy
z odczytem zielonych plyt CD. W prawie kazdym egzemplarzu od 2 do 8 speed
wlacznie. Grafika ATI MAch 64 1 MB - wolna jak cholera, ew. SIS - jeszcze
wolniejszy, ew. S3 Trio 64 - szczytem marzen toto nie jest. I z 1 MB !
Dolozenie drugiego mega przyspiesza te karty ponad 50% ciezko jest
Optimusowi zainwestowac w klienta te 30 zl ? CD-Romy Philips o ktorych
piszesz nie rozpedzaja sie na niektorych plytach do predkosci pow. 4
speed. Nie wiem dlaczego. Plyty sa dobrze wywazone. Plyty Intel Endeavour.
DZialajace do 133 MHz teoretycznie. Widzialem P200 w takich plytach. Na
100% nie bylo zadnego walka w serwisie. Co ciekawsze na 133 MHz nie
chodzila, ale 200 jakos obslugiwala. Super. Twardziele MAxtora - wolne jak
cholera, Quantum Bigfoot - jeszcze wolniejsze. Sporadycznie cos lepszego.
Piszesz ze mozna miec praktycznie wszystko - tak, ale za jaka cene ? Ktory
klient Optimusa wie dokladnie co ma byc w kompie ? Nie wydaje ci sie ze
jest to lekkie robienie ich w balona ?

> Hurrrrrrrraaaa, już prawie uwierzyłem, że jest naprawdę tak źle jak
> pisze reszta :))))))

Hmmm nie naprawili glosniczkow ale upgradeowali procek. Super serwis.

> Dominik J. Dobruchowski

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...