Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 00:15:54 MET DST

W dniu Fri, 01 May 1998 02:43:07 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> napisał:

>Nie mam zamiaru wnikać w szczegóły. W ofercie jest napisane co jest w
>środku. W serii Prestiż w 97% są płyty Intela. Kartę Yamahy wybrała
>firma Intel, bo karty są na płycie głównej. Zależy to od czasu zakupu i
>wybranej linii. Przez długi czas były montowane sound galaxy PnP.
>Sporadycznie ess oraz opti, kiedyś były także gravisy. HDD to seagate,
>quantum (ostatnio były bigfoot'y), fujitsu. To się zmienia. Ale jak się
>uprzesz to kupisz dokładnie to co chcesz. CD-ROMY Philips (w Prestiż), w
>innych Acer, Aztech, Pioneer. Grafika ATI lub S3 w niższych seriach.

Myślę o Prestiżu lub innym PII(a raczej, ktoś kto może puścić sobie to
w leasing). Karta Yamahy z wavtablem, PCI cczy ISA, SBkompatybilne,
stabilne, Yamaha robi je jeszcze, suprtuje? Ilość wariantów cdeków,
hdd do wyboru? A co z RAMem dimm: sdramy/może edo, jakie szybkie? A
dadzą się te Płyty Główne podkręcić? Ile PCI ile ISA, ATi2/4MB z
TVout/na płycie? BIOS do kart graf, muz, MB.
Nie są to pytania tendencyjne, ani złośliwe. Myślę, że powinno się nie
wierzyć sprzefawcy niezależnie czy to opti, czy inny krzak.

 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!