Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 17:58:39 MET DST

Nie wiem czy sa na tej liscie handlujacy komputerami, ale
obecna reklama Optimusa w dodatku komputerowym GW to horror !!!

Przeplacil... zdrowiem .. ten ktory kupil komputer z superatrakcyjnej
cenowo oferty.
Zaczal sie koszmar ....
Zona Jana K. "uszla z zyciem" gdy sie dotknela komputera i kaloryfera.

Pisze dalej , ze nimarkowe komputery sa w wielu przypadkach NIEZDOLNE do
prawidlowej pracy ???
Gdyz stosowane sa powszechnie tanie komponenty z odsysku ....
NIEBEZPIECZNE dla zdrowia

zasilacze przekraczaja norme promieniowania 170 razy.

Wady te , niewidozne golym okiem moga w krotkim czasie stac sie
przyczyna POWAZNYCH KLOPOTOW ZDROWOTNYCH.
... Promieniujace monitory z niskiej jakosci kineskopami ...
I taki horror pojawia sie co tydzien w calostronicowej reklamowce
Optimusa.
Ja nie wiem jak na to mieszanie w blocie reaguja inni producenci
niemarkowych komputerow, ale jest cos takiego jak
nieuczciwa konkurencja i wydaje mi sie , ze ta reklama sie to tego
pojecia bardzo zbliza.
Nie wiem jak supernowoczesny komputer moze sie skladac ze starych
podzespolow z odzysku, a niby skad ten odzysk jak wszystko nowe.

Nie wiem co Optimus robi z podzespolami z odzysku po rozbudowie
komputera w serwisie ?
Ale dalej pisze ze komputery Optimus sa optymalnie skonfigurowane,
ze nie trzeba instalowac pamieci RAM. Guzik prawda,
tyle instaluje RAMu ile mi potrzeba i kiedy mi potrzeba.

Czytajac to wniosek narzuca sie jeden, a niech szlag trafi te komputery,
jezeli sa takie niebezpieczne, moze jedne lepsze, inne gorsze,
ale ZAGROZENIE jest , dla zdrowia, zycia .
Zatem zyjmy bez komputerow .
Czy ta anty-reklama ma cos wspolnego z ISO9001, a ma, mianowicie
ISO9001 w Ksiedze zapewnienia jakosci okresla wszelkie procedury
zwiazane z produkcja, projektowaniem, handlem, uslugami , ale
antyreklamy nie przewiduje.
Nie wiem jak sie czuja inne firmy handlujace komputerami, po
przeczytaniu tej antyreklamy, ale chyba jak oszusci, stwarzajacy
zagrozenie dla zycia.
  Ale przeciez kazdy moze wykonac prosty test promieniowania
komputera. Jest to test komputera ze zdjeta obudowa, w publizu ktorego
jest wlaczony telewizor z antena pokojowa.
Wlaczamy telewizor - ladny obraz . Wlaczamy teraz komputer
i telewizor warczy, obraz w pasy, niewyrazny obraz- horror .
Dariusz

Ustawiamy kan