Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 21:34:31 MET DST

On Tue, 21 Apr 1998 18:58:39 +0300, Dariusz <gemnet_at_polbox.com> wrote:

>Nie wiem czy sa na tej liscie handlujacy komputerami, ale
>obecna reklama Optimusa w dodatku komputerowym GW to horror !!!
E... to drobiazg. Tego się chyba nie da nigdzie przed sądem wykazać.

Da się natomiast co innego. W tej reklamie jest napisane:

"Jako pierwsi wprowdziliśmy na rynek standard PCI, procesory Pentium(r),
Pentium II, ATX, DVD, oraz Open GL. Jako pierwsi w kraju zróżnicowałiśmy
nasze produkty dostosowując je do indywidualnych potrzeb i możliwości
klientów"

Wystarczy, że jakokolwiek firma sprzedała którykolwiek z w/w produktów
wcześniej niż Optimus i powyższe stwierdzenie jest kłamstwem. (Nie
komentuje drugiego zdania, bo to bełkot).

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/
WebCorp. Studio: Web Design&Creation