Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Mariusz Wiatr (mawi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 23:28:59 MET DST

>Ja nie wiem jak na to mieszanie w blocie reaguja inni producenci
>niemarkowych komputerow, ale jest cos takiego jak
>nieuczciwa konkurencja i wydaje mi sie , ze ta reklama sie to tego
>pojecia bardzo zbliza.

Chyba jednak nie mozna z tym nic zrobic. Coz, tego typu kampania
reklamowa znowu nagoni im klientow. Na co dzien spotykam sie z
opinia ludzi nie majacych bladego pojecia o komputerach twierdzacych,
ze optimus to sprzet markowy. Czlowiek, ktory ma wydac kilka tysiecy
zlotych zwraca takze uwage na serwis. Tutaj opinie sa takie: duza
firma
(optimus oczywiscie), nie zniknie z rynku, bede mial gdzie serwisowac.
A ze dwa razy na miesiac, no coz - o tym sie dowie po zakupie...
BTW czy ktos probowal kiedys wyciagnac jakies info techniczne od
serwisu optimusa, zreszta na temat 'produkowanych' przez nich
komputerow? Polecam, ubaw po pachy...

>Nie wiem co Optimus robi z podzespolami z odzysku po rozbudowie
>komputera w serwisie ?

Hmm... Moze taki fakt:
W polowie '97 optimus ruszyl z akcja reklamowa komputerow 'mozg'.
Bylo tygo pelno w telewizji (polsat, rtl7)... Akcja trwala do konca
'97.
A co to bylo to 'mozg' : m.in. plyta vx ktora _nie_obslugiwala MMX +
P-150. Czyli na dobra sprawe bez mozliwosci rozbudowy. Wspolczuje
ludziom, ktorzy nabrali sie na ta raklame. A podejrzewam, ze bylo ich
wielu ....

Usciski dloni,
Mawi
PS Czy ktos z szanownych orintuje sie gdzie i za ile mozna kupic
ISO9001 ? :)))))))