Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Wojciech liwiński (ramwoj_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 12:04:55 MET DST

Dariusz napisał(a) w wiadomoœci: <353CC22F.56BE_at_polbox.com>...
>Nie wiem czy sa na tej liscie handlujacy komputerami, ale
>obecna reklama Optimusa w dodatku komputerowym GW to horror !!!
>
>Przeplacil... zdrowiem .. ten ktory kupil komputer z superatrakcyjnej
>cenowo oferty.
>Zaczal sie koszmar ....
>Zona Jana K. "uszla z zyciem" gdy sie dotknela komputera i kaloryfera.

Tez to czytalem i wlos jezy sie od tego na glowie.
Ale dzieki Optimusowi zyje calkiem niezle. Nie dzieki temu ze mam ich
komputer. Ja najczesciej naprawiam ich komputery, bardzo czesto bedace
jeszcze na gwarancji. Klienci wola zaplacic i nie miec juz nic wspolnego z
Optimusem
Wojtek