(HDD mainly) hardware page

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 19:08:24 MET DST

Nie wiem, czy pamietacie, ale swego czasu zaproponowalem, zeby zrobic
male porownanie dyskow twardych - pod katem ich szybkosci.

Nie udalo mi sie zebrac jakiejs imponujacej ilosci danych, ale z tego,
co mam, mozna by juz sprobowac powyciagac jakies wnioski. Moj problem
jest prosty: za niecale 2 tygodnie matura i nie bardzo mam czas na
robienie stron WWW - tym bardziej, ze nigdy nie bylem orlem z
polskiego. Wiec moze znalazlby sie ktos chetny, kto zestawilby te dane
w formie HTML - i potem wyladowalo by to na mojej stronie? Nie
zapewniam zadnych gratyfikacji, no, ale moze dla tej przyszlej
slawy... ;)

PS. Jezeli ktokolwiek z Was chce, to ciagle czekam na nowe wyniki.
Podawajcie tylko dokladnie model dysku, jakim programem mierzycie
szybkosc; na jakim sprzecie. Jezeli nie bardzo macie czym to zmierzyc,
to na mojej stronie lezy sobie programik PCConfig (100kB), ktory
wedlug mnie sie do tego nadaje. Bylbym szczegolnie wdzieczny za dane
dot. bardziej 'egzotycznych' dysków typu: IBM, Fujitsu, Samsung
(nikogo nie chcialem obrazic :) ).

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/