Pytania o Linuxa lub FreeBSD

Autor: Krzysztof Babendych (krzybbdy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 22:58:13 MET DST

Jako uzytkownik PeCeta ktory bardzo (naprawde BARDZO) nie lubi
Micro$oftu i produktow tej firmy, mam powazna zachcianke zeby
zainstalowac jakis porzadny kawalek softu.
Oczywistym wyborem dla mnie jest Linux lub FreeBSD.
Jednak kiedy spojzalem na FTPy i WWWy to dowiedzialem sie ze sa:
  Linux RedHat 5.0
  Linux Debian 1.3.1
  Linux Slackware 3.4
  Walnut Creek FreeBSD 2.25
  FreeBSD 2.25
To mnie troche rozkojarzylo. Czy jakas laskawa dusza, ktora juz wie
czym one sie roznia, moglaby naswietlic mi roznice pomiedzy tymi
systemami?
Ktory Linux jest ostatni, co to jest FreeBSD i czym rozni sie od
Linuxa?
Wiem oczywiscie co to jest UNIX, tego wiec nie musicie mi wyjasniac.