Re: Pytania o Linuxa lub FreeBSD

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 12:17:18 MET DST

krzybbdy_at_kki.net.pl (Krzysztof Babendych) napisał(a):

> Jako uzytkownik PeCeta ktory bardzo (naprawde BARDZO) nie lubi
> Micro$oftu i produktow tej firmy, mam powazna zachcianke zeby
> zainstalowac jakis porzadny kawalek softu.
> Oczywistym wyborem dla mnie jest Linux lub FreeBSD.
> Jednak kiedy spojzalem na FTPy i WWWy to dowiedzialem sie ze sa:
> Linux RedHat 5.0
> Linux Debian 1.3.1
> Linux Slackware 3.4
> Walnut Creek FreeBSD 2.25
> FreeBSD 2.25

Jest specjalna grupa o linuxie p.c.o.l i tam powinieneś zadać te
pytania.
Generalnie uważa się że dla początkujących najłatwiejszy i
najwygodniejszy jest RH 5.0, ale to wcale nie znaczy że łatwy.
Jeśli do tej pory nie miałeś kontaktu z żadnym unixem to czeka Cię
spory szok ;)
Jednak unixy znacznie bardziej nadają się na server (np internetowy)
niż na domowy komputer ...
Co prawda trochę się to ostatnio zmienia, ale jeszcze nie na tyle żeby
Linux stał się realną alternatywą Windows w warunkach domowych, gdzie
nie masz sieci ani nie wykonujesz obliczeń trwających kilka dni bez
przerwy ...

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )