Re: Podpis w Microsoft Outlook Express-smieszne rzeczy

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 10:56:13 MET DST

>Tak. Uwazam, ze tak powinien zrobic.

Też się z tym zgadzam. Skoro nie lubię np. Czechów, to nie jeżdżę tam na
wakację - proste?

>No tak. Tez slyszalem, ze M$ wynajal ruska mafie, zeby zabijala
>informatykow.

Że co? Jakie bzdury!
MS Wyanjął KGB, a nie ruską mafię, by zabijali użytkowników OS/2 i Linuxa, a
nie wszystkich informatyków.
Jeżeli jesteś niedoinformowany, to się nie udzielaj!!! ;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. WESOŁYCH ŚWIĄT!