Re: Podpis w Microsoft Outlook Express-smieszne rzeczy

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Wed 08 Apr 1998 - 15:30:42 MET DST

>Od razu na początku powiem ci dlaczego Micro$oft mnie wkurza
>(żebyś nie pisał głupot typu - usłyszał gdzieś hasło i teraz
>bezmyślnie je powtarza): wkurzają mnie głównie za brak
>konkurencji. Dziwne... - nie sądzę. Zwykłemu domowemu
>użytkownikowi już przy zakupie komputera narzuca się
>oprogramowanie tego molocha (preinstalowany Win '95, IE 4.0
>z Outlookiem - to się nazywa "ready for Internet").

Nikt nigdy nie narzuca Ci oprogramowania. Chcesz, to kup maszyne bez systemu
i zainstaluj Linuxa. Ciekawe jak poradzisz sobie z kompilacja jadra pierwszy
raz siadajac przed systemem.

>Tak bylo również w moim przypadku (nie to, żebym bardzo pragnął
>używać ich oprogramowania), ale co, mam się przerzucić na
>system IBM'a. Sądzę, że nie.

A to czemu? Bo brakuje Ci w nim aplikacji? Trudno.

> Warp oprócz swoich niewątpliwych
>zalet (duże bezpieczeństwo pracy) ma także sporo wad. Cieszy
>mnie również fakt, że Netscape zapowiedział spolszczenie
>swojej przeglądarki, bo na razie po polsku jest tylko IE. Według
>ciebie najlepiej by było, gdyby człowiek, który nie lubi
>Micro$oftu, np. pracowałby na Warp'ie, do surfowania po sieci
>używał Navigatora, a do obróbki tekstu pakietu Lotusa (z tego
>ostatniego mam przyjemność korzystać).

Tak. Uwazam, ze tak powinien zrobic.

>Niestety na razie jest
>to marzenie ściętej głowy, gdyż rzeczywistość jest zupełnie
>inna. Micro$oft swoimi mackami oplątał kilka z najważniejszych
>gałęzi informatyki, (m.in. systemy operacyjne, I-net) i jak na
>razie kurczowo się tego trzyma, po drodze kosząc wszelkie
>przejawy konkurencji.

No tak. Tez slyszalem, ze M$ wynajal ruska mafie, zeby zabijala
informatykow.

>Jeżeli dla ciebie stwierdzenie:
> "Czy ktoś wie, jak skonfigurować Outlooka, tak aby
> można było wstawić Podpis z menu Wstaw ???"

A slyszales moze taki skrot RTFM. Znaczy przeczytaj pierdolna instrukcje, a
nie zasmiecaj pl.pecet. (przepraszam, na innych grupach - multipost).
Pytanie bylo zadawane setki razy - odpowiedz udzielana rowniez setki razy.

Menu Tools/Stationary/Signature. W wersji angielskie. A to ze nasze lenie z
polskiego M$ znow nie mieli slownika, to problem uzytkownikow polskiej
wersji jezykowej.

>Celem pierwotnego listu było pytanie o konfigurację podpisu
>w Outlook'u, a nie rozniecanie dyskusji na temat nienawiści
>do Micro$oftu.

Wszelkie odpowiedzi na priva. Zarowno moj, jak i post na ktory odpowiadam,
to zasmiecanie listy.

Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051