Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 11:02:02 MET DST

>Standardowe sterowniki jak i sterowniki VideoLogic GrafixStar 600 czy tez
STB
>LightSpeed 128
> nie oferuja takiej opcji.
>Z moja ET6000 dostalem taki program (AnyView 3.0) pod Win 95 only, ktory to
>umozliwia, ale...dziala to czysto software'owo czyli poruszanie sie po tym
>wirtualnym pulpicie jest dosc powolne...
>Wczesniej mialem ATI Mach64CT i tam to bylo w sterownikach i wszystko bylo
>sprzetowo.
>
>Jesli chcesz uzywac takiej funkcji 'na powaznie' to musisz kupic inna karte
>graficzna (ATI, Matrox czy tez np. ELSA robi takier sterowniki do swoich
> [...]

Dzięki za odpowiedź.
Zainteresowało mnie to, ponieważ pod X-Windows jest taka możliwość i działa
to całkiem ciekawie (czyt. szybko), tak więc myślałem, że istnieją jakieś
sterowniki.
W każdym razie poszukam w sieci tego AnyView.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. WESOŁYCH ŚWIĄT!