Re: Podpis w Microsoft Outlook Express-smieszne rzeczy

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 22:22:38 MET DST

"Tomasz Krawczyk" <tkrawczyk_at_writeme.com> writes:

> Nikt nigdy nie narzuca Ci oprogramowania. Chcesz, to kup maszyne bez systemu
> i zainstaluj Linuxa. Ciekawe jak poradzisz sobie z kompilacja jadra pierwszy
> raz siadajac przed systemem.

To chyba musialbym ja kupic na gieldzie. A na to mnie nie stac.

A jak kupuje w sklepie, to niestety mam dysk zaszyfrowany FAT32, ktory
tylko winda zainstalowana na tym widzi, jest w tym jakis tam internet
explorer (w kazdym razie taki napis sie pokazuje, jak sie komputer wlaczy),
i podobno jakies inne oprogramowanie (w kazdym razie sa do niego takie
papierowe kwadraciki circa 10x10cm z jakims hologramem). Niestety nigdy
nie wytrzymalismy do konca tych jego cykli "ponownego uruchamiania
komputera", a wczesniej nie bylo jak sprawdzic co tam jest na dysku
(pozniej, po uzyciu fdiska, tez niespecjalnie).

Moze to zly sklep, nie wiem dlaczego to nie oni robili to powtorne
uruchamianie (pewnie odpuscili to sobie z tych samych powodow co my).

--
Krzysztof Halasa