Re: Eudora 4 - ogonki

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 11:28:18 MET DST

Jurek wrote:

> Czy ja dobrze rozumiem, że za każdym razem, żeby napisać list po
> polsku będę musiał przełączać klawiaturę?! 8-0
> W Agencie nie ma takich dziwnych ograniczeń, w Netscapie też, a ponoć
> najlepszy e-mail klient nie można skonfigurować jak należy, żeby sam
> tłumaczył w te i z powrotem?

 Niestety smutne, ale prawdziwe. Podobno wiele osób z Polski monitowało u
twórców tego programu, aby raczyli zauważyć ludzi poza US, ale jak widać
bezskutecznie.
  Jak chcesz podeśle ci plik klawiatury ISO i odpowiedni plik rejestrów
dla Win95 (własnej roboty) który dokłada polską ISO klawiaturę do traya z
skróten Is. Przydatne to jest również w przypadku np. Home Site.

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski