Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 02:10:02 MET DST

cleaner napisał(a) w wiadomości: <6fvsv6$od0$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
[...]
>I jeszcze jedno. Juz to kiedys pisalem, no ale ... Ja wysylam 1 ogloszenie
>na 7 - 9 dni. Natomiast komentarzy z serii nie na ta grupe jest (policz
>sobie !)

No wlasnie! Jak kolega sam zauwazyl taki jesen post wywoluje cala fale
psotow (sam nie wytrzymalem i sie do niej dolaczylem), a to, ze "nie ta
grupa", a to o prawach autorskich itp., itd....
Za powstajaca w ten sposob tone smieci (IMHO) odpowiedzialny jest NIE
kolega Grzegorz Szyszlo, ale autor tych ogloszen (cleaner), ktore niestety
nie
przez przypadek ciagle pojawiaja sie na grupie _NIE_zwiazanej z
ogloszeniami.
Skoro wiec danie tu ogloszenia skutkuje tak jak widac, to czy nie nalezaloby
sie zastanowic przed ponownym jego zamieszczeniem oraz nad przeniesieniem
sie na grupe(y) chociaz troche zwiazana z handlem.

>I tym optymistycznym akcentem koncze bezpodmiotowa polemike na ten tydzien
>pozdrawiam - Cleaner

Pozdrawiam rowniez-

--
         Harry (Misiek)