Re: poprawa ostrosci obrazu

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 02:34:33 MET DST

Paweł Paroń napisał(a) w wiadomości: ...

>Przetestowałem prosty sposób, o którym chyba nawet ktoś tu kiedyś pisał:
>zwarłem cewki w filtrach na wyjściu karty graficznej (jakaś tandeta no name
>na et6000). Ostrość wyraźnie się poprawiła.
Mam Matrox Mystique i przy 1024x768 ostrosc byla zdecydowanie gorsza,
niz w nizszych rozdzielczosciach. Czytalem gdzies o wyeliminowaniu w/w
filtrow, ale nie bylem pewien czy to cos zmieni.. z lenistwa nie mieszalem.
Po Twoim poscie postanowilem wyprobowac. Nie minelo 10 min. jak skonczy-
lem "watowac" cewki (a bylo ich 6 - filtr typu T lub podobny).

Musze stanowczo potwierdzic wrazenia przedmowcy, ostrosc wyraznie
sie poprawila! Jest tylko jedno ale.. IMHO teraz kabel powinien mocniej
siac w eter.

>(ile ja się nagrzebałem w monitorze, żeby coś z tym zrobić...)
Ja tez.. pomieszaj jednym z 2-ch potencjometrow na przetwornicy WN :)
(masz tam focus i "jasnosc"). Uwazaj na napiecie, ok. 25 kV !!!

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower