Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Adam Hetmanski (hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 00:20:01 MET DST

On Thu, 2 Apr 1998 13:24:07 +0200, "cleaner" <cleaner_at_kki.net.pl>
wrote:

>!! ??????????
>
>Jasne - to jest moje konto nr 12 i mam ich jeszcze ze trzydziesci
>i sam nie wiem co sie w nich jeszcze miesci.
>
>Mistrzu R.Zylla jestes niezmiernie spostrzegawczy. Nic nie umknie Twojej
>uwadze.
>
>Ja nie mam czasu na bzdurne zakladanie kont, wypisywanie na kazdy post itd.
>Zamiast siedziec przed monitorkiem wole sobie poskakac na rowerku, a juz
>niedlugo poplywac na desce. Ludziom takim jak Ty, czy Grzes rowniez
>radzilbym sprobowac. To zdecydowanie rozladowuje stresy i nie korci potem do

> [...]

Ale faktem jest, że mógłbyś te ogłoszenia wysyłać na grupę
"...ogłoszenia", a nie na wszystkie jakie Ci się spodobają.
Ta grupa nie została stworzona dla własnego "widzimisię"
Jeśli ktoś będzie chciał coś kupić (np. MP3 na płytce) to
zajrzy tam z pewnością.

Ciao!
Hetman