Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: cleaner (cleaner_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 13:24:07 MET DST

> A moze to jest po prostu inne konto pana Cleanera ?

!! ??????????

Jasne - to jest moje konto nr 12 i mam ich jeszcze ze trzydziesci
i sam nie wiem co sie w nich jeszcze miesci.

Mistrzu R.Zylla jestes niezmiernie spostrzegawczy. Nic nie umknie Twojej
uwadze.

Ja nie mam czasu na bzdurne zakladanie kont, wypisywanie na kazdy post itd.
Zamiast siedziec przed monitorkiem wole sobie poskakac na rowerku, a juz
niedlugo poplywac na desce. Ludziom takim jak Ty, czy Grzes rowniez
radzilbym sprobowac. To zdecydowanie rozladowuje stresy i nie korci potem do

I jeszcze jedno. Juz to kiedys pisalem, no ale ... Ja wysylam 1 ogloszenie
na 7 - 9 dni. Natomiast komentarzy z serii nie na ta grupe jest (policz
sobie !)

I tym optymistycznym akcentem koncze bezpodmiotowa polemike na ten tydzien
pozdrawiam - Cleaner