Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 02:06:00 MET DST

>From: silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk)
>To: tomahalk_at_kki.net.pl (Halk)
>Subject: Re: PACKET-RADIO DO POLACZEN INTERNETOWYCH?
>Date: Wed, 01 Apr 1998 09:21:41 GMT

> A moze bys sie kolego wzial do roboty zamiast narzekac i bluzgac
> na newsach ? Proponuje popracowac za darmo. W kazdym razie
> o bezplatnym dostepnie przez PR prosze zapomniec.
> Nie potrzebujemy tu chamstwa.

>hs

Taki przyjemny tekscik dostalem na priva od kolegi HeŽSk'a. I co Wy na
to? Czy ktos jeszcze zostal urazony? Zeby wszystko bylo jasne. Tak sie
sklada, ze jestem przeciwnikiem publicznego bluzgania. Po prostu
chcialem dac silny wyraz mojemu oburzeniu po zapoznaniu sie z kosztami
Internetu za marzec. Gdybym naprawde chcial bluzgnac, to nie byloby
'*...' tylko cale slowo. A tak to moze byc *zajety monopolista* panie
HeŽSk i nie mozesz mi kolego nic konkretnego zarzucic.
> A moze bys sie kolego wzial do roboty zamiast narzekac i bluzgac
> na newsach ?
Robote to ja mam kolego HeŽSk i do niczego sie nie musze brac. Tak to
juz jest, ze niektorzy biora urlop na nauke. Natomiast sadzac po
godzinie nadejscia posta od kolegi to albo kolega jest bezrobotny,
albo ma interka za friko w pracy. Narzekam wtedy, kiedy mam wyrazny i
uzasadniony powod. Z pewnoscia do takich naleza monopolistyczne
praktyki telekomunikacji polskiej S.A. (celowo malymi literami). Wiem
cos o tym, bo mialem w zawodowce praktyke w tej przekletej firmie.
Dodam jeszcze tylko, ze gosc ze Stanow, z ktorym sie kontaktuje,
Polak, czasem przez tydzien nie schodzi z linii po ktorej siedzi na
interku, bo mu sie bardziej oplaca. Do telefonu ma druga linie.
>Proponuje popracowac za darmo.
No taak, pewnie w Twoim ogrodku, co. Takie teksty niezmiennie kojarza
mi sie ze stara gwardia. "Partia zywi, partia radzi, partia nigdy cie
nie zdradzi".
> Nie potrzebujemy tu chamstwa.
No wlasnie. Czlowiek spokojnie probuje znalezc porade na swoje
bolaczki, a tu takie wyzwiska.

Ciekaw jestem opinii innych internautow na zaistniala sytuacje.
Acha, publikowanie privow nieetyczne? Uwazam, ze to wyjatkowa
sytuacja. Poza tym nie ma w nim zadnych poufnych informacji.

P.S. Proponuje koledze HeŽSk'owi na 10 min. wejsc na ircowy kanal
#polska. Tam to sie dopiero mozna nauczyc bluzgac. Az sie we lbie
kreci. W kazdym razie ja skonczylem z ircem.

Pozdrawiam