Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 12:11:39 MET

Dnia Sun, 15 Mar 1998 01:48:31 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) napisał:

>To sie wszystko wyjasnilo, zakladajac, ze ZX to tylko wiecej pamieci i
>jakies dodatkowe wspomaganie do tv. (jest jeszcze cos ? )
>
>Wszystko pozostanie jak bylo: Riva szybka, ale dzieki kilku trikom,
>ktore pogarszaja jakosc obrazu, i Riva to tylko d3d i raczkujace oGL.
>Ale to 2w1, wiec wiele osob to kupi.
>
>Moj wymarzony tandem /obecnie/ to Verite 2200 + VoodooII. Mam tu
>wszystko - obie karty daja ladniejsze d3d, voodooII takze szybsze
>/moze v2200 takze ?/ niz Riva. Mamy tu dwa dodatkowe API - RRedline i
>Glide - lepsze, wydajniejsze, szybsze i z wieksza iloscia "featurezow"
> [...]
Niestety, posiadacze V2x00 twierdzą, że są one strasznie kiepskie w
2D. Nie pozostaje więc maksymalistom nic innego, tylko Millenium2 +
Voodoo2 SLI :-)

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/