Re: Płyty główne Chaintech

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 12:11:36 MET

Dnia Wed, 11 Mar 1998 07:17:47 -0500, Przmek Dargiel
<przemek_at_writeme.com> napisał:

>Czesc
>Właśnie mam taką płytę, co prawda nie wiem gdzie w Warszawie można dostać,
>ale mam jedną uwagę, gdy już będziesz kupował to sprawdź czy ma pod
>procesorem czyjnik temperatury (oznaczony LM75). Bywają takie wersje,
>które tego nie mają, tak jak moja. Dokładniej jest to wyjaśnione w
>instrukcji na stronie gdzie narysowana jest cała płyta

To znaczy, że do mierzenia temperatury procesora NIE jest potrzebny
ten specjalny wiatraczek - czy dobrze zrozumiałem? Dzięki za
informacje, a gdyby ktoś mi jeszcze powiedział, od których rev. ten
czujnik temperatury już jest... pozdrawiam,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/