Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 02:48:31 MET

On Sat, 14 Mar 1998 14:56:23 +0100, Marek Guevara Braun
<marek_at_atm.com.pl> wrote:

> RIVA 128
> Riva puts us in a bad position. They are very fast, but they don't
> support an important feature. We can crutch it up by performing some
> extra drawing passes, but there is a bit of a quality loss, and it will
> impact their speed. They will probably be a bit faster than voodoo 1,
> but not to the degree that they are in Quake 2.

To sie wszystko wyjasnilo, zakladajac, ze ZX to tylko wiecej pamieci i
jakies dodatkowe wspomaganie do tv. (jest jeszcze cos ? )

Wszystko pozostanie jak bylo: Riva szybka, ale dzieki kilku trikom,
ktore pogarszaja jakosc obrazu, i Riva to tylko d3d i raczkujace oGL.
Ale to 2w1, wiec wiele osob to kupi.

Moj wymarzony tandem /obecnie/ to Verite 2200 + VoodooII. Mam tu
wszystko - obie karty daja ladniejsze d3d, voodooII takze szybsze
/moze v2200 takze ?/ niz Riva. Mamy tu dwa dodatkowe API - RRedline i
Glide - lepsze, wydajniejsze, szybsze i z wieksza iloscia "featurezow"
niz direct3D i oczywiscie oGL.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl