Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 00:07:42 MET

On Tue, 17 Mar 1998 11:11:39 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>Niestety, posiadacze V2x00 twierdzą, że są one strasznie kiepskie w
>2D.

No.... twierdza, ze sa kiepskie, ale nie az tak bardzo ;)

>Nie pozostaje więc maksymalistom nic innego, tylko Millenium2 +
>Voodoo2 SLI :-)

Maksymalistom zapewne ;))
Teraz wlasnie tak sobie mysle: czy jest cos w rredline na Verite,
czego nie ma w Glide na Voodoo ?
Pamietam - Nascar, ale do Nascar Racing II dzis wlasnie wyszedl patch
na 3Dfx'a... ;)

Do posiadaczy Verite 2x00: Jak naprawde szybka/wolna jest akceleracja
2D ? Chodzi mi oczywiscie tylko o windozy - dos is dead a pod L. czy
Os2 brak rozrywkowego softu ;) ???

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl