Re: Płyty główne Chaintech

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 12:11:37 MET

Dnia Sat, 14 Mar 1998 10:28:35 +0100, "Tomek Połaski"
<tompol_at_friko.onet.pl> napisał:

>1. Giełda (tam handlują firmy)
Chcą 480zł. W jednym miejscu znalazłem za 430, ale to była firma-krzak
z Pruszkowa (chyba) i gwarancja tylko na giełdzie...

>2. Eltrade
> ul. Łopuszańska 117/123
> tel. 863-27-(77)
> (60-65)
> http://www.eltrade.com.pl
> e-mail: elsales_at_eltrade.com.pl

Wydzwaniam tam od 10 dni - nie mają i powiedzieli, że w tym tygodniu
też nie będą mieli.

>3. NTT System
> ul. Osowska 84 (uwaga to jest skomplikowane, bo są dwie takie ulice obok
>siebie)
> tel. 610-51-61
> 610-10-36
> e-mail: ntt_at_saxon.pip.com.pl

A ci to doprowadzili mnie niemal do furii. Dzwoniłem do nich wczoraj.
Pytam "czy macie płyty Chaintech 5TDM2?" -> "Mamy jeszcze pięć sztuk".
Cenę ustalili na 315 + VAT, więc OK. Zaklepałem sobie tę płytę i
pojechałem. Po wystawieniu faktury w magazynie wydano mi 5TDM1 (duużo
gorsza). Na zwróconą uwagę powiedzieli, że takie im teraz kazano
wydawać. No i jeszcze faktura korygująca i będzie księgowanie razy
dwa, a płyty dalej nie ma i - poza wszystkim - zmarnowałem pół dnia i
ze 2 litry benzyny :-).

Jest jeszcze Trio Computers, ogłaszali się w Gazecie Komputer
(322+VAT), ale też tej płyty nie mają od dwóch tygodni mimo, że
ogłaszają bez przerwy, że mają.

Jakby tego wszystkiego było mało, to kupiłem sobie już procesor
iP233MMX i właśnie zauważyłem, że schodzi z niego farba. Ale ze mnie
frajer, a już myślałem, że jak Intel robi blokady, to skończyła się
era szlifów... swoją drogą, ten był jakiś niezły, bo u kolegi biegał
nawet na 3.5x75=266MHz.

Także problem 5TDM2 nadal jest aktualny i jeśli ktoś mi dałby namiar,
to byłbym bardzo wdzięczny. I ze względów technicznych prosiłbym o
kopię odpowiedzi na e-mail, bo na przykład Twój (do Tomka) post
datowany na 14.03 dotarł do mnie dopiero 3 dni później.

Pozdrawiam wszystkich... i jak tu się nie pochlastać?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/