Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 16:38:29 MET

Dnia Thu, 5 Mar 1998 17:55:53 +0100, Wit Witerski napisał(a):

>Może inaczej - nie chcę żeby mi się zepsuł.
>Co z tego, że będę tym 1 na 10mln?

To, że prawdopodobnie nie będziesz :)))

>Ale moja działa dobrze i jej napewno w najbliższym czasie nie zmienię.
>Jeżeli kupił bym kiepskiego Asusa (tego 1 na 100tys), to co?

Ale jeśli będziesz zmieniał płytę, to lepiej kupić Asusa, nieprawdaż?

>A to właśnie pomiar temperatury jest fajny...

Ano - jest fajny :)
Pomiary prędkości też :)
Prędkości wiatraczków oczywiście 9-)

>Jak często? Jak to się ma w stosunku do innych?

Jak na mój gust, to po znalezieniu jakiegoś buga. Ogólnie częściej niż u
innych producentów...

>Po czym poznajesz jakość?

Po mniejszym procencie wadliwych egzemplarzy.

>Chodzi o to, że trzeba skracać kable do HDD - było o tym na liście.

Nie trzeba - ja mam standardowej długości i działa wszystko jak należy...

>A jaki masz procesor/płytę? (i200MMX, Asus?)

iP200MMX, Asus TX97-E.

>W takim wypadku to co innego! :)

A właśnie :)

>Nie znam Ciebie, więc nie wiem tego. ;)

Używam Linuxa. Nie toleruję niestabilności :)

>Czyli zaczynamy od 21"?

Chcielibyśmy, oj chcielibyśmy :)

>Sensowne 17"

>Ale np. mnie jest szkoda dopłacać 400zł do fajnej 15"...
>(wynika to TYLKO z mojego skąpstwa - może ktoś też taki jest) ;)

A ja jestem bardzo wrażliwy na kiepskie monitory. Siedzę teraz przed kiepską
17-ką (Daytek - odradzam wszystkim!) i już mnie oczy bolą...

>samplomwanej...

>...pod względem objętości...

Objętość ma znaczenie... ale po co słuchać brzydkiej jakościowo muzyki?
Choćby zajmowała bardzo mało miejsca...

>Raczej nie. Gust można mieć różny, ale skoro WSZYSTKIE "normalne" aplikacje
>wymagają Windows 95, to nie ma wyjścia... :(

Co definiujesz jako "normalną aplikację"? Coś zrobionego przez M$? Bo chyba
tylko wtedy będzie to prawdą...

>Wszystkie 166 tak mają?

Praktycznie wszystkie nowe :(
Gdyby nie to, kupiłbym 166-tkę...

>A 15" to co? Ciut mniejszy masochizm...

Zawsze lepiej...
A różnica w komforcie między 14" a 15" jest dużo większa, niż by wynikało z
tego jednego cala...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |