Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 02:58:06 MET

"icm" <wkasprz_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Biorac pod uwage omawiane programy mamy na mysli, nie programiki ktorymi
>mozemy sie czasem pobawic jak mamy czas, tylko cos dzieki czemu kazdy ma
>szanse poszerzac swoja wiedze. Jezeli nie dostrzegasz problemu i wagi
>edukacji w Polsce, oraz nie widzisz roznicy miedzy samochodem a programami
>to bardzo zle o tobie swiadczy.

No i dobrze - nie widze roznicy. Tak jak nie kazdy MUSI miec prawo
jazdy, tak nie kazdy MUSI byc informatykiem, powiedzmy. W wiekszosci
znanych mi krajow za edukacje sie placi - pieniedzmi. Za wyklady,
ksiazki, pomoce naukowe, komputery i programy. I to sie placi wcale
niemale pienaidze. Wraz z dalszym doskonaleniem kapitalizmu w Polsce
przyjdzie nam sie do tego przyzwyczaic, a odzwyczaic sie od
przekonania ze NAM SIE NALEZY.

A.L.