Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Dariusz Brzezinski (dbrzezinski_at_info.kalisz.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 19:40:47 MET

On 17 Jan 1998 17:21:44 GMT, Tomasz K3oczko
<kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

>Zapominasz tylko, ?e narzedzia nie s? po to ?eby sie je 3atwo uczy3o
>(przedewszystkim) tylko po to ?eby sprawnie i niezawodnie wykonywa3y
>dok3adnie to czego u?ytkownich tych?e od nich chce.

>kloczek

Najpierw trzeba wiedziec jak je uzywac, a to w Linux'ie (w moim
przypadku Red Hat 2.0) nie jest to proste.
Jakis czas temu przekonywales mnie do tego systemu. Uleglem. Od
jakiego czasu mam obok Win95 zainstalowanego Linux'a i powiem Ci, ze
nie wszystko jest tak jak napisales: nie jest to w jakikoliwiek sposob
przyjazny system. To najwazniejszy zarzut. Innych na razie nie mam, bo
poznaje dopiero.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_info.kalisz.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com