Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Dariusz Brzezinski (dbrzezinski_at_info.kalisz.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 19:40:45 MET

On Sat, 17 Jan 1998 09:27:36 -0500, "slawek" <sd000001_at_polbox.com>
wrote:

>Tylko GUI jakies takie tam przedpotopowe,

GUI nie gra roli. Jak dlugo patrzysz na desktop? 10 sek?
Chodzi o prostote instalacji, wsparcie ze strony producentow
hardware'u (sterowniki) i software'u.
Ja zainstalowalem Linux'a (po reklamach entuzjastow na grupach
dyskusyjnych) i na razie mam wiele zastrzezen, co do ich opinii. Na
razie jednak nie wzniecam dyskusji - za malo mam wiedzy.
Jedno jest pewno: dla poczatkujacego uzytkownika Linux to katorga -
miast uzywac programow - zastanawia sie HOW TO...
By docenic jak "user friendly" jest Windows95 dla PRZECIENTNEGO
uzytkownika trzeba sprobowac wlasnie takiego systemu jak Linux czy
unix.
++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_info.kalisz.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com