Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 00:39:31 MET

On Sun, 18 Jan 1998 18:40:47 GMT, Dariusz Brzezinski <dbrzezinski_at_info.kalisz.pl> wrote:

>Najpierw trzeba wiedziec jak je uzywac, a to w Linux'ie (w moim
>przypadku Red Hat 2.0) nie jest to proste.
           ^^^^^^^^^^^

Hmmm... zamawiałeś z muzeum ? ;)

>Jakis czas temu przekonywales mnie do tego systemu. Uleglem. Od
>jakiego czasu mam obok Win95 zainstalowanego Linux'a i powiem Ci, ze
>nie wszystko jest tak jak napisales: nie jest to w jakikoliwiek sposob
>przyjazny system. To najwazniejszy zarzut. Innych na razie nie mam, bo
>poznaje dopiero.

Może popróbuj jakąś świeżą dystrybucję ? Ja się ostatnio nawet
przekonałem do VIM'a ;), fajne pionowe bloki, podświetlanie składni, ahhh
teraz to jest komfort :) A może przestaw sobie init na xdm, od razu do X-ów,
Red Hat ma całe mnóstwo okienkowych narzędzi, jak je opanujesz to wtedy
przejście na konsolę tekstową będzie fraszką :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a