Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Przemek Bak (przemol_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 22:36:27 MET

Dariusz Brzezinski wrote:
> Jakis czas temu przekonywales mnie do tego systemu. Uleglem. Od
> jakiego czasu mam obok Win95 zainstalowanego Linux'a i powiem Ci, ze
> nie wszystko jest tak jak napisales: nie jest to w jakikoliwiek sposob
> przyjazny system. To najwazniejszy zarzut. Innych na razie nie mam, bo
> poznaje dopiero.

Zauwaz, ze ludzie zachecajac do Linux-a _prawie nigdy_
nie podaja GUI jako jego zalety (ale to sie blyskawicznie
zmienia). Natomiast przypomnij sobie jakie inne argumenty
podaja. I wyciagnij z tego wnioski. Jedno Ci powiem (napisze :)
Ci ludzie (czyli ja tez) nie zachecaja do uzywania Linux-a,
na przekor Microsoft-owi (chodz czasami tez :)) ale zachecamy
do uzywania Linux-a, bo go sami uzywamy w codziennych
czynnosciach. Jesli tyle osob uzywa Linux-a, mimo jego
niedoskonalego jeszcze GUI-a to cos w tym musi byc, nie ?

przemol

--
przemol_at_mvii.uni.lodz.pl