Re: Laser Jet 6l

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 15:15:10 MET

On Fri, 09 Jan 1998 11:49:19 GMT, paszczak_at_polbox.com (Andrzej
Paszkowski) wrote:

>BZDURA!!!
>Niedawno kupilem ta drukarke i nie mam ZADNYCH problemow. Tez czytalem
>wczesniej na liscie, ze podobno sa problemy z wciaganiem papieru i
>mialem obawy. Ale okazalo sie to nieprawda. Wydaje mi sie, ze
>przyczyna jest to, ze ludzie nie czytaja instrukcji obslugi. Jest tam
>wyraznie napisane, ze przed dolozeniem papieru do podajnika, trzeba
>wyjac papier ktory sie tam znajduje. Jesli sie tego nie zrobi,
>drukarka moze wciagac po kilka kartek lub papier moze sie zakleszczyc.
>Wydrukowalem na tej drukarce juz kilkaset stron i NIGDY nie mialem
JUZ kilkaset! Zobaczysz pozniej... Mam do czynienia z drukarkami 5L i
sa z nimi problemy: podawanie papieru (nie pisz o dokladaniu papieru,
bo to nie to - podobno w 6L zmienili dostawce gumek na rolki) oraz
drivery/RAM (sprobuj wydrukowac duzy arkusz w Excelu pomniejszony do
strony w 600 DPI) oraz czasami dziwne zachowania (wydrukowanie
losowych szaroœci na całej stronie i mruganie wszystkimi diodami -
trzeba wtedy wylaczyc drukarke z zasilania - z gniazdka, bo nie ma
wlacznika zasilania).
>problemow. Za to jakosc jest ZAJEBISTA. Podobnie z szybkoscia -
>wydrukowanie strony A4 600x600dpi (skomplikowanej ze zdjeciami) trwa
>18 sekund.
Podobnie jest w wiekszosci nowych, tanich drukarek laserowych 600 DPI.
>Polecam Ci ta drukarke i zycze udanego zakupu
>Paszczak
 Podawane wczesniej na liscie niedogodnosci: drukarka nie "usnie", gdy
nie ma papieru. Aby ja przykryc (zeby sie nie kurzyla), nalezy wyjac
papier (bo sie pognie), tak wiec do wyboru jest: 1) przykryta drukarka
nie usnie; 2) przykryta drukarka usnie z pogietym papierem; 3)
nieprzykryta drukarka usnie. Podobno wsuwajac papier od dolu (chyba -
przejrzyj archiwum listy) mozna ten problem ominac. Cartridge tez nie
jest tani.
 Zalety: Cartridge mozna kupic niemal wszedzie (niedlugo bedzie w
kazdym kiosku ;)) a dla oszczednych sa podrobki (Armor, Black Point) i
regeneracja. Kazdy program (lub system) wspolpracuje z HP (co najwyzej
ze starszym modelem). Nie zauwazylem wydzielania ozonu. I ostatnia
rzecz, ale dla mnie istotna: czcionki w DOS - ma strone 852 i
praktycznie dowolne wielkosci.
 Po dyskusji na liscie kupilem Panasonica KX-P6500 i oprocz czcionek w
DOS i ozonu jest OK.

--
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - SMS:+48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.