Re: Laser Jet 6l

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 12:49:19 MET

On Fri, 9 Jan 1998 10:18:53 +0100, "Maciej Kuczera"
<falcon_at_polbox.com> wrote:

>Zamierzam kupic taka drukarke ale jakis czas temu czytalem na tej grupie ,ze
>ten model nie jest specjalnie udany (jakies problemy z papierem...). Prosze

BZDURA!!!
Niedawno kupilem ta drukarke i nie mam ZADNYCH problemow. Tez czytalem
wczesniej na liscie, ze podobno sa problemy z wciaganiem papieru i
mialem obawy. Ale okazalo sie to nieprawda. Wydaje mi sie, ze
przyczyna jest to, ze ludzie nie czytaja instrukcji obslugi. Jest tam
wyraznie napisane, ze przed dolozeniem papieru do podajnika, trzeba
wyjac papier ktory sie tam znajduje. Jesli sie tego nie zrobi,
drukarka moze wciagac po kilka kartek lub papier moze sie zakleszczyc.
Wydrukowalem na tej drukarce juz kilkaset stron i NIGDY nie mialem
problemow. Za to jakosc jest ZAJEBISTA. Podobnie z szybkoscia -
wydrukowanie strony A4 600x600dpi (skomplikowanej ze zdjeciami) trwa
18 sekund.

Polecam Ci ta drukarke i zycze udanego zakupu
Paszczak