Re: Hasło do AMI BIOS

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 15:15:12 MET

On 10 Jan 98 13:58:18 GMT, "Jacek Horabik" <jack_at_priv.onet.pl> wrote:

>W pracy mam Pc-ta (486) z zalozonym haslem na BIOS-a
>i nie sposob zdjac to haslo.
>Wyjalem baterie systemowa, wyjalem "kosc" BIOS-a
>odczekalem kilkadziesiat minut i haslo nadal jest !
>Plyta jest DTK PKM-00037 S
>Czy moze mi ktos pomoc ?
Uzyj dowolnego programu, ktory zapisze ci cos w CMOSie (np. program do
jakiegos starego PCta, ktory nie mial setupu w ROMie). Ami Bios
(zakladam, ze taki masz) stwierdzi, ze nie podoba sie mu suma
kontrolna i da ci do niego dostep. Jezeli nie masz takiego programu,
napisz na priv. Oczywiscie zakladam, ze o haslo pyta przy wejsciu do
setupu, a nie przy kazdym starcie - wtedy pozostaje poszukac zworki
CMOS clear (przewaznie 4 piny niedaleko zlacza klawiatury - kombinuj).

--
zoon_at_priv.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - SMS:+48601261805
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.