Re: Laser Jet 6l

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 03:06:06 MET

Dnia Sun, 11 Jan 1998 14:15:10 GMT, Zbigniew Niedzwiedz napisał(a):

>Podobnie jest w wiekszosci nowych, tanich drukarek laserowych 600 DPI.

Ale ma pewne zalety - jedną z nich jest to, że jest to Laserjet, którego
obsługują nawet leciwe dosowe programiki...

> Podawane wczesniej na liscie niedogodnosci: drukarka nie "usnie", gdy
>nie ma papieru. Aby ja przykryc (zeby sie nie kurzyla), nalezy wyjac
>papier (bo sie pognie), tak wiec do wyboru jest: 1) przykryta drukarka
>nie usnie; 2) przykryta drukarka usnie z pogietym papierem; 3)
>nieprzykryta drukarka usnie. Podobno wsuwajac papier od dolu (chyba -
>przejrzyj archiwum listy) mozna ten problem ominac.

Wsuwać papier od dołu? Ło Jezusicku! :)
Ja robię to tak: biorę jakąś kartkę (wokół mnie tyle kartek do wyrzucenia,
że nie ma z tym problemów, wsuwam wajchy do podtrzymywania papieru, po czym
wkładam tą karteczkę do podajnika na pojedyncze strony... Potem nakrywam
drukareczkę i już śpi nie kurząc się... Sekunda/dwie i po kłopocie...

> Cartridge tez nie jest tani.

Drogi też nie jest... ostatnio to chyba był po jakieś 150 zł...
Wystarcza na na tyle długi okres czasu, że można to przeboleć.

>regeneracja. Kazdy program (lub system) wspolpracuje z HP (co najwyzej
>ze starszym modelem).

Nawet OrCad i EasyCase - byłem pod wrażeniem... ale i tak skończyło się
eksportem do *.ps i wydrukowaniem pod linuxem :)

> I ostatnia rzecz, ale dla mnie istotna: czcionki w DOS - ma strone 852 i
> praktycznie dowolne wielkosci.

Powiem więcej: Są też czcionki ISO8859-2... szkoda, że w instrukcji się tym
nie chwalą :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |