Re: Laser Jet 6l

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 01:17:17 MET

zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu (Zbigniew Niedzwiedz) wrote:

> Podawane wczesniej na liscie niedogodnosci: drukarka nie "usnie", gdy
>nie ma papieru. Aby ja przykryc (zeby sie nie kurzyla), nalezy wyjac
>papier (bo sie pognie), tak wiec do wyboru jest: 1) przykryta drukarka
>nie usnie; 2) przykryta drukarka usnie z pogietym papierem; 3)
>nieprzykryta drukarka usnie.

To chyba jakas felerna? ;) Nie wiem jak 5L, ale moja (jeszcze nowa) 6L
usypia planowo po 15 minutach, _niezaleznie_ od tego, czy jest w niej
papier, czy nie. Z zasady nigdy nie ma, bo go wyjmuje po drukowaniu -
i to faktycznie jest lekko niewygodne. Ale 6L jak najbardziej usypia
bez papieru i pod przykryciem. (Nie wiem tylko czy dobrym pomyslem
jest przykrywanie drukarki folia natychmiast po drukowaniu - moze
lepiej dac jej najpierw troche ostygnac? Ale to juz inny temat.)

>Cartridge tez nie
>jest tani.

Ano nie jest. Ale (jak wiadomo) na dluzsza mete drukowanie laserowe
jest tansze od atramentowego, a 6L to w koncu najtanszy laser HP :)
Jeden z wyzszych modeli (6P?) ma bardzo piekna szuflade na papier (a
la kserokopiarki) ale niestety kosztuje... zgroza; pewnie dlatego, ze
zna tez postscript?

Jezeli cos mnie denerwuje w 6L, to ten brak wylacznika sieciowego.
Usypianie jest OK, ale wolalbym po prostu przerzucic wylacznik i miec
spokoj - albo moc wlozyc papier "na przyszlosc" nie budzac przy tym
druarki. Monitory tez usypiaja, a nikomu (chyba) nie przyszlo do glowy
usuwac z nich wylacznika sieciowego.

marek

--
http://www.lodz.pdi.net/~eristic/index.html
PGP public key: send msg with GET PGP_KEY in subject.