Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Dariusz Zmokly (ak8735_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 16:29:25 MET

Czytalem zdaje sie w Chipie o testach plyt glownych i o ich wplywie na
szybkosc komputera. Podobno maja one minimalny, rzedu kilku procent, wplyw
na szybkosc kompa. Dlatego zastanawiam sie, czy jest sens kupowac np. Asusa
jesli mozna kupic np. Soyo te 200-300 zl taniej.

Osobiscie mam najtansza z mozliwych Soyo Eteq6618 SY-5EAS5 i nie mam z nia
zadnych problemow. Czyli jakas tam niezawodnosc ta plyta posiada.

Dariusz Zmokly
ak8735_at_kki.net.pl