Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 20:57:25 MET

Dariusz Zmokly wrote:
-=[ciach]=-

> Osobiscie mam najtansza z mozliwych Soyo Eteq6618 SY-5EAS5 i nie mam z nia
> zadnych problemow. Czyli jakas tam niezawodnosc ta plyta posiada.

tez tak sadzilem majac plyty: shuttle, soyo i kilka innych ...
widzisz ... nie wypowiadam sie n/t niezawodnosci (za maloplyt porzeszlo
przez moje rece). wiem tylko ze od czasu jak zmienilem na asusa t2p4
ilosc gpf'ow oraz innych dziwnych objawow zmalala znacznie ...

pzdr
ms

Marek Sokol             phone:+4822347804
Member of the Polish Insurance Society
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org