Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 19:38:05 MET

On 29 Dec 1997 19:54:26 +0100, ak8735_at_kki.net.pl (Dariusz Zmokly)
wrote:

>Czytalem zdaje sie w Chipie o testach plyt glownych i o ich wplywie na
>szybkosc komputera. Podobno maja one minimalny, rzedu kilku procent, wplyw
>na szybkosc kompa. Dlatego zastanawiam sie, czy jest sens kupowac np. Asusa
>jesli mozna kupic np. Soyo te 200-300 zl taniej.
>
>Osobiscie mam najtansza z mozliwych Soyo Eteq6618 SY-5EAS5 i nie mam z nia
>zadnych problemow. Czyli jakas tam niezawodnosc ta plyta posiada.

Syrenka to takze samochod i o dziwo jezdzi... ale jak ? :(((
Tak samo jest z plytami gl. choc oczywiscie mozesz trafic na jakiegos
bezproblemowego raffles'a za 250zl i na zlomiastego asusa tx97*** za
700zl. Ale to sa wyjatki, a jak wiadomo wyjatki ....

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl