Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_gniewko.rodan.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 18:41:25 MET

On 29 Dec 1997 19:54:26 +0100, Dariusz Zmokly <ak8735_at_kki.net.pl> wrote:
>Czytalem zdaje sie w Chipie o testach plyt glownych i o ich wplywie na
>szybkosc komputera. Podobno maja one minimalny, rzedu kilku procent, wplyw
>na szybkosc kompa. Dlatego zastanawiam sie, czy jest sens kupowac np. Asusa
>jesli mozna kupic np. Soyo te 200-300 zl taniej.
Jest sens, jesli chcesz, zeby komputer byl nie tylko szybki, ale na dodatek
dzialal.

>Osobiscie mam najtansza z mozliwych Soyo Eteq6618 SY-5EAS5 i nie mam z nia
>zadnych problemow. Czyli jakas tam niezawodnosc ta plyta posiada.
No to jestes farciarz. Soyo to najgorsze badziewie, z jakim sie zetknalem
(no ale nie widzialem jeszcze wszystkiego ;) Tak sie sklada, ze mam tego
troche u siebie w pracy i nic dobrego o tych plytach nie moge powiedziec.
Poza tym, ze niektore rzeczywiscie dzialaja, przynajmniej od czasu do czasu
;)

Pawel