Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 16:58:29 MET

On Mon, 22 Dec 1997 23:23:17 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Nie chcieli? A raczej nie mieli za co...

Sprowadzano masowo auto i elektronike z Zachodu to raczej na kino pieniadze
byly...

>A widzisz - teraz - czyli za SLD, bo nie wmowisz mi, ze przez ten
>miesiac AWS to spowodowal...

Czyl za SLD... podoba mi sie ta bezgraniczna naiwnosc. Na pewno to SLD z
partyjnych skladek to sfinansowal.

>Tak wiec sam napisales slowa na moje poparcie.

???

>Nie przekonasz mnie, ani ja Ciebie...

Bo jestes odporny na argumenty, a wlasnych nie masz... ale wiara gory
przenosi, moze i kidys SLD stanie sie partia reformatorska...

>Dlaczgo wiec nie siedza?

Siebie sie spytaj.

>Nie wiem. A co to za roznica?

A wypadaloby wiedziec. Ale jesli zyjesz przekonaniem, ze partia ma
sponsorowac wszystko, od kina do stacje benzynowe, to raczej i tak nic w tym
dziwnego nie zobczysz.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --