Re: Zabawa z AMIGA EMULATOR...

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 16:31:34 MET

On 23 Dec 1997 13:03:42 GMT, "Nick" <nick23_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Czy ktos z Was bawil sie tym emulatorem?
>Mam troche problemow z odpaleniem czegokolwiek i ustawieniem klawiatury.
>Bylbym dzwieczny za pomoc.. ;)

Hej,
obawiam się, że sam program nie jest na tyle windows-user-friendly,
coby byle windows userzyna mógł się nim "bawić" (bez obrazy). To
program dla amigantów maniaków :-)
1. RTFM. Sam autor na początku readme ostrzega, że jeśli nie jesteś
amiga weteranem :) i nie lubisz czytać manuali, to lepiej daj se na
luz.
2. Ściągnij dobry GUI, np. UAE launcher albo ten do Picasso
3. Poczytaj readme
4. patrz p. 1 :)

Po szczegóły zapraszam na priv. U mnie chodzi ok, bardzo mi się podoba
640x480 flicker free :)

--
   K r z y s z t o f   M a z u r
     Polish-English Translator