Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 00:23:17 MET

On 22 Dec 1997 21:44:48 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:

>Tak, do 1993 - pozniej to juz tylko przejadanie poprzedniego.

A ja zaobserwowalem teraz. Ale to jest jalowe - tu do niczego nie
dojdziemy...

>Kina etc. poupadaly, bo po prostu ludzie do nich nie chcieli chodzic.

Nie chcieli? A raczej nie mieli za co...

>Taraz jednak buduja w W-wie wielkaie duplexy i to nie za moje podatki, ale
>za wlasne pieniadze !

A widzisz - teraz - czyli za SLD, bo nie wmowisz mi, ze przez ten
miesiac AWS to spowodowal...
Tak wiec sam napisales slowa na moje poparcie.

>A wiesz, ze np. Wlochy, Hiszpania na tym zbudowaly swoja potege gospodarcza

No tak. We Wloszech "rodzinne interesy" sa w modzie. ;^)

>Zreszta tego rodzaju firm jest u nas ciagle za malo, mniej niz u sasiadow.

????

>A to tak "hop" z kapelusza wyskoczylo. Nie uwazasz, ze zaprocentowaly
>reformy Balcerowicza ?
>Bledy SLD tez jeszcze sie nam pokaza..

Nie przekonasz mnie, ani ja Ciebie...

>ze

> ^^^^^^^^^^^^^^ ????????

Dziubdzius - to moja ulubina forma pieszczotliwa. Kiedys pisalem
teksty do miesiecznika szkolnego. Niektore artykuly zaczynalem:
"Czolem dziubdziusie moje kochane". To nie ma byc obrazliwe.

>Taak :
>- Oleksy nie chlal wody z rosyjskim szpiegiem ?

No i co z tego? Ja teraz z Toba koresponduje, a ja wiem ktos Ty? Moze
z Mosadu? Nie zawsze kontakt z kims oznacza wspolprace na polu
negatywnym.

>- Sekula nie rozbil przekretow ?
>- Kwasniewski nie krecil z Polisa ?
>- Miller nie zlamal prawa w zwiazku z pozyczka z Moskwy ?
>- Jaskiernia nie blaznil polskiego wymaru sparwiedliwosci ?

Dlaczgo wiec nie siedza?

>- za czyje pieniadze zalozono NIE ?

Nie wiem. A co to za roznica?

--