Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 16:58:47 MET

On Mon, 22 Dec 1997 23:23:13 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Np. juz to pisalem - remont Zabrza, powstawanie wiekszych koncernow i
>stacji benzynowych itp.

Co Ty gadasz? Rzad SLD/PSL sponsorowal Zabrze i stacje benzynowe?

>ALE TO JEST NIEZDROWE.

Dla kogo niezdrowe?

>Z mozgu ;^) Swojego w dodatku. Nawet jesli ciasny, to wlasny... ;^)

I ten mozg Ci podpowiedzial, ze koncesje to wony rynek?

>ok. 350000 jak znam zycie. W tym parlamencie ich jest chyba z 10, jak
>nie wiecej...

Oj hrabio, szlachta jak zwykle niewiele wie, a duzo mowi...

>Normalnymi ustawami. [...]

... a raczej brakiem ustaw.

>Stabilna sytuacja w kraju.

Tak, brak reform niewatpliwie stabilizuje sytuacje w kraju...

>Zauwaz - jedyny
>parlament z pelna kadencja - to wlasnie ten przedostatni. Najdluzej
>rzadzacy rzad, to wlasnie ten SLD-PSL.

I to byla jedna z nielicznych zalet tego parlamentu.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --