Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 00:23:13 MET

On Mon, 22 Dec 1997 20:57:39 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Np.?

Np. juz to pisalem - remont Zabrza, powstawanie wiekszych koncernow i
stacji benzynowych itp.

>Czemu nie mozna? Zabronisz?

ALE TO JEST NIEZDROWE.

>Koncesje to normalny rynek? Skad Ty takie mysli bierzesz?

Z mozgu ;^) Swojego w dodatku. Nawet jesli ciasny, to wlasny... ;^)

>A w Polsce ile jest liczacych sie?

ok. 350000 jak znam zycie. W tym parlamencie ich jest chyba z 10, jak
nie wiecej...

>Ile w Niemczech?

Nie wiem. Ale ktos, moze Ty, porownywal moje slowa do USA, wiec
zripostowalem.

>W jaki sposob zapewniono tym firmom poe do dzialania?

Normalnymi ustawami. Stabilna sytuacja w kraju. Zauwaz - jedyny
parlament z pelna kadencja - to wlasnie ten przedostatni. Najdluzej
rzadzacy rzad, to wlasnie ten SLD-PSL.

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony