Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 00:23:09 MET

On Mon, 22 Dec 1997 20:57:36 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Czy to oznacza, ze polski rynek jest rozpasany?

Teraz juz mniej.

>Tak jak rynek amerykanski?

Nie tak...

>Raczej nie potrzebuja... skoro frekwencja tam niska :).

No nie wiem, czy niska. Moze dlatego, ze reklama mala. Ja nie znam
zadnego burdelu w okolicy.

>To partia ma otwierac sklepy?

Jakos tego zabrania. Ciekawe co by bylo, gdybym puscil w TV reklame
burdelu...

>Kina upadaja? We Wroclawiu upadly moze ze dwa (na nascie).

Wroclaw - miasto intelektualistow ;^)

W Zabrzy byly cztery, a sa dwa, w czym jedno w upadlosci.

>Moze po prostu ludzie nie chcieli do tego kina chodzic, pomyslales o tym?

A moze nie maja za co? A jesli nie chca, to dlaczego? Bo prowadza
konsumpcyjny tryb zycia i kultura to dla nich obce slowo.

>"Aby do pierwszego" to jest konsumpcyjny tryb zycia.

Przeciez to napisalem...

>To co, ze jest szyld? Jezeli Ci sie podoba to nie chodz na to osiedle? A
>moze nakazalbys pozdejmowac te szyldy?

Udajesz? Nie chodzi o szyldy, a o niezdrowa ilosc tychze...

>Za taka prawde to sie oblewa egzaminy...

Z Analizy ;^)

--
 hrabia Tristan Alder
 Kolokwiami wykonczony