Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 21:57:39 MET

On Mon, 22 Dec 1997 08:28:36 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tristan
Alder) wrote:

>Ciekawe, bo ja zaobserwowalem cale hektary zmian i ulepszen.

Np.?

>As sie doczepil. Rzeklem kiedys o kopalniach i hutach? Ale nie mozna
>tworzyc co drugi dom firmy dwuosobowej "Ja i zona"

Czemu nie mozna? Zabronisz?

>Nie SLD, ale rynek to zweryfikowal. SLD tylko wprowadzilo normalny
>rynek.

Koncesje to normalny rynek? Skad Ty takie mysli bierzesz?

>Akurat jakbys Wacpan nie wiedzial - w Ameryce sa tylko dwie liczace
>sie w parlamenciee partie, a w sumie ich chyba jest moze ze trzy w
>calym kraju...

A w Polsce ile jest liczacych sie? Ile w Niemczech?

>Ale, dziubdzius, trza tym firmom zapewnic pole do dzialania. Ciekawe
>dlaczego nie przyszly za czasow "balcerowiczowskich"

W jaki sposob zapewniono tym firmom poe do dzialania?

>To nie to. Duze koncerny benzynowe i drogi sa tez na zachodzie.
>Mowilem o masie sklepikow i malych firm...

Co znowu zlego w malych firmach? Przeszkadzaja - nie kupuj! Moze ktos lubi
maly sklepik?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --